Empowerment Training

Mensen reageren verschillend wanneer ze te kampen krijgen met tegenslagen en beperkingen. Sommigen proberen er het beste van te maken, anderen lijken als verlamd.

Men raakt de regie over zijn leven kwijt, wat kan leiden tot gevoelens van machteloosheid en depressie. Als werkzoekende geef je het al snel op en als werknemer kan dat leiden tot een verhoogd ziekteverzuim. Eigen regie is daarom wezenlijk bij empowerment; zelf leiden, niet lijden en lijdzaam afwachten.

Bij deze empowermenttraining leer je:

• de regie meer in eigen hand te nemen
  • vanuit kracht zélf te doen
  • weerbaarder te worden
  • verantwoordelijkheid te nemen
  • af te rekenen met irrationele gedachten
  • positief en realistisch te denken
  • bewust meer zelfvertrouwen te krijgen in eigen kunnen
  • proactief te zijn

Voor wie?
Voor werknemers die te o.a. te maken hebben (gehad) met tegenslagen en daar (nog) teveel hinder van ondervinden en allen die de kracht terug willen om weer zelf aan het stuur te zitten.

Werkwijze
Aan de hand van een protocollaire aanpak plus maatwerk toegespitst op je persoonlijke behoefte, bouw je stap voor stap weer zelfvertrouwen en kracht op.

Resultaat
Na afloop ben je meer de regisseur van je eigen leven en voel je jezelf beter in je vel zitten. Je vertrouwen en energie zijn terug om te doen wat je moet doen.

Grootte
Individueel

Tijdsinvestering
Het aantal sessies zal na de Intake van 1 uur, in de regel 5 tot 8 sessies van 1,5 uur zijn, waarvan 1 uur en 15 minuten gesprekstijd is en 15 minuten voorbereiding en nazorg.

Meer weten over onze diensten op het gebied van werk?

• Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op!