Training

Training is er net als coaching op gericht om het functioneren van werknemers in de organisatie te verbeteren.

Trainingen kunnen op zichzelf staan of deel uitmaken van een coachings- of re-integratietraject; zij zijn er net als coaching op gericht om het functioneren van werknemers in de organisatie te verbeteren. Hierdoor is men beter in staat een balans te vinden tussen het dienen van de eigen persoonlijke en professionele behoeften en het beantwoorden aan de eisen van de organisatie. Men zal daardoor efficiënter en effectiever ‘optreden,’ en zichzelf energieker en vitaler voelen.

Trainingen die met succes worden ingezet om te voorkomen dat werkdruk en werkstress leiden tot uitval en (langdurig) verzuim zijn: stressmanagement, burnouttraining, faalangsttraining, assertiviteitstraining en mindfulnesstraining.

Een greep uit ons trainingsaanbod treft u hiernaast aan. Voor meer informatie over de afzonderlijke trainingen zijn we u graag van dienst.