Coaching

DKP sterkt mensen in organisaties

Dit helpt hen het beste in zichzelf te vinden; te geven en bij te dragen wat zij kunnen; plezier in hun werk te vinden of terug te vinden. Dat maakt hen effectief, en vervolgens ook efficiënt(er) – sneller, doortastender, doelgerichter.

Bewustwording en duurzame individuele groei

Het is zinnig om af en toe stil te staan bij jezelf: je eigen functioneren, je kracht, je energie en je werkplezier, je valkuilen, je waarde voor de organisatie en voor het team – of de teams – waarin je werkt. Wij streven in onze begeleidingstrajecten naar bewustwording en duurzame individuele groei. Leren is de kern van wat we doen.
Of het nu om een loopbaanvraag gaat (loopbaanbegeleiding) of om een wens om het persoonlijke en/of professionele functioneren te versterken (coaching).
Zonder leren is er geen groei en verbetering.

Aansluiten bij je sterke punten

Het is onze overtuiging dat een functie, rol, loopbaanstap moet aansluiten bij sterke punten.
Dit betekent dat we in een coachingstraject in eerste instantie op zoek gaan naar de kracht van de cliënt. En vervolgens bepalen hoe deze uitgebouwd, breder ingezet of vooral gekoesterd kan worden en wat dit betekent voor toekomstige stappen.
We sluiten aan bij wat er al is dus, vanuit een waarderende en oplossingsgerichte benadering. Daarna en daarbinnen kijken we naar wat er nog meer mogelijk is, en wat er in dat kader ontwikkeld zou moeten worden.
Onder het motto: Alles wat je aandacht geeft, groeit.