DKP help clienten met psychische klachten

Cliënt

Wij werken bij de aanpak van psychische klachten vanuit een persoonsgericht perspectief, gericht op de klacht en tevens vanuit jouw kracht, intenties en waarden voor het bevorderen van je geestelijke veerkracht en welzijn voor een leven met meer voldoening.

Psychische klachten

Weten waar je last van hebt?

Iedereen is wel eens druk, angstig of somber. Dat is op zich niets bijzonders. Pas als een psychisch probleem je dagelijks leven belemmert, spreken we van een stoornis. Door psychische klachten hebt je minder plezier in het leven. Je voelt je bijvoorbeeld somber, verward, angstig of gespannen. Weten met welke psychische klachten DKP je kan helpen? Bekijk het overzicht.

Andere klacht

Staat je klacht er niet bij, of weet je niet zeker waar je last van hebt? Doe de zelftest!

Behandelingen

Met DKP op weg naar een krachtig herstel.

Coaching

Jezelf ontwikkelen met coaching en training

Om persoonlijke doelen en individuele groei te bereiken zet DKP coaching en training in.

Coaching helpt je het beste in jezelf te vinden, te geven en bij te dragen in wat je kan. Je plezier in je werk te vinden of weer terug te vinden, dat is ons doel. Met behulp van coaching kunnen we je ook helpen bij het maken van carrièrekeuzes.

Loopbaan

Loopbaanadvisering

DKP adviseert zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de werknemer en zijn loopbaanplanning. Bij loopbaan staat de individuele mens centraal die zijn loopbaan vormgeeft en die uiteindelijk zijn loopbaankeuzen maakt.

Het gaat hierbij onderwerpen zoals loopbaanadvisering, het meten en trainen van competenties beroeps- en organisatiekeuze.

re-integratie

Je bent er weer klaar voor. Maar wat is re-integreren? Kan dit nog bij je huidige werkgever?

Vergoeding

Fijn weer aan de slag, met hulp van een psycholoog, maar wat kost het allemaal eigenlijk?

Aanmelden als client?

Dat kan, schrijf je in met behulp van het formulier!