Aanmeldformulier cliënt

Helaas is de wachttijd voor schematherapie in de GGZ zorg, die vergoed wordt vanuit de basisverzekering, langer dan gebruikelijk. Mocht schematherapie geïndiceerd zijn, dan kunnen we reeds starten met een passende therapie, zoals cognitieve gedragstherapie, totdat er weer behandelruimte is voor schematherapie.

Dit geldt niet voor de overige diensten van DKP. Dan kan de intake doorgaans binnen 2 weken plaatsvinden.

Wachttijden intakegesprek
Wij streven ernaar dat je, nadat je je hebt aangemeld, uiterlijk binnen 2 weken een intakegesprek met ons hebt.

Wachttijden behandeling
Na het intakegesprek start je doorgaans binnen een week met de vervolgafspraken voor diagnostiek en behandeling.

Uitsluitingscriteria
DKP behandelt geen cliënten met onderstaande klachten:

• verslaving aan drugs en alcohol
  • ernstige crisisgevoeligheid
  • ernstige eetstoornissen
  • autismespectrumstoornissen

Aanmelden? Check eerst even je polis!
Indien jij je voor behandeling bij DKP wil aanmelden, dan adviseren wij je om van tevoren je verzekeringspolis even te checken. Die bepaalt namelijk het percentage van de behandeling die door jouw huidige zorgverzekeraar vergoed wordt.

Bij aanmelding graag onderstaande formulier in te vullen.

Velden met een * zijn verplicht. Zonder deze te hebben ingevuld kan jouw aanmelding niet in behandeling worden genomen.

Mocht je problemen ondervinden bij het invullen van het aanmeldformulier, neem dan contact met ons op via info@dkp.nl. Wij helpen je graag verder.

Na ontvangst van het ingevulde formulier zal er eerst mogelijk nog een korte telefonische screening plaatsvinden met een van onze behandelaars.

Aanmeldformulier voor cliënten

Stap 1 van 7