Aanmeldprocedure

Je kunt je aanmelden via onderstaande link, zoals voor jou van toepassing is.

Voor cliënten

Voor diagnostiek en behandeling van psychische klachten kun je je melden bij ons secretariaat (dit kan telefonisch, per email of via het aanmeldformulier op onze site). Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen ter voorbereiding op het intakegesprek.

DKP heeft ervoor gekozen om géén contracten met zorgverzekeraars af te sluiten. Hierdoor kunnen wij onder meer voorkomen dat lopende behandelingen moeten worden afgebroken omdat het zogenaamde inkoopplafond van de zorgverzekeraar is bereikt.

Voordat je je aanmeldt is het derhalve belangrijk om na te gaan op welke wijze je verzekerd bent. Er zijn daarbij twee mogelijkheden: je hebt een Restitutiepolis waarbij  doorgaans 100% van de behandeling wordt vergoed. Of je hebt een Naturapolis, waarbij doorgaans 70% tot 80% wordt vergoed. (Soms is er sprake van een tussenvorm).

Vereisten

Om het intakegesprek te kunnen laten plaatsvinden hebben wij van je nodig:

Heb je hierover nog vragen, neem dan even contact met ons op via de mail of telefonisch: 020-6711558. We helpen je graag verder!

De behandeling zelf betalen

Uiteraard kan iedereen er voor kiezen om het behandel- of coaching traject zelf te bekostigen. Vaak genoemde redenen hiervoor zijn autonomie en privacy. De kosten voor behandeling die jijzelf wenst te betalen zijn voor particulieren € 130,00 per uur en voor zelfstandige ondernemers € 150,00 per uur (exclusief BTW). Voor de laatste groep zijn de kosten geheel aftrekbaar voor de belastingdienst.

Voor werkgevers

Meld jouw werknemer direct aan voor een intakegesprek met het aanmeldformulier voor werkgevers.

Voor verwijzers

Meld jouw cliënt of patiënt direct aan voor een intakegesprek met het aanmeldformulier voor verwijzers.