DKP psychologen Amstelveen

Onze locatie  in Amstelveen:

• Dorpsstraat 36
  • 1182 JE Amstelveen
  • Telefoon centraal : 020 - 6711558
  • E-mail: info@dkp.nl

Welkom bij DKP psychologen Amstelveen

Op onze locatie van DKP in Amstelveen ben je welkom voor velerlei klachten, bijvoorbeeld als er sprake is van angst- of stemmingsklachten, onverwerkte traumatische ervaringen en onverwerkt verdriet met gecompliceerde rouw door verlies.

Je kunt hier terecht voor eenvoudige en voor de meer complexe problematiek. Bovendien is er veel ervaring en expertise op het gebied van werk gerelateerde problematiek, zoals stress en  burn-out.

Er is professionele deskundige begeleiding bij het verbeteren van het persoonlijk functioneren en herstel van arbeid gerelateerde klachten. Bijvoorbeeld door cognitieve gedragstherapie, schematherapie, familieopstellingen, EMDR en lichaamsgerichte traumatherapie. Het hervinden van vitaliteit is vaak onderdeel van herstel.

Door onze aanpak krijg je op een complete wijze inzicht in je problemen en leer je omgaan met je valkuilen en zullen je klachten kunnen gaan verminderen. Je bent dan erg goed op weg om de beste versie van jezelf te worden.

Bij DKP psychologen Amstelveen ben je ook aan het goede adres voor de regelmatig georganiseerde, zeer geliefde, avontuurlijke trials in de ongerepte natuur in binnen en buitenland voor particulieren en bedrijven, waar de natuurlijke elementen getrotseerd worden bij het ontwikkelen van o.a. natuurlijk leiderschap. Bewegen en coaching vormen zo een ijzersterke combi als boost en duurzame basis voor de toekomst

Voor diagnostiek, behandeling, coaching en onze andere diensten kunt u zich melden bij ons secretariaat. Dit kan per email of via het aanmeldformulier op onze site.